آلبوم «تا تو با منی» منتشر شد

به آهنگسازی ناصر ایزدی و همراهی ارکستر ملی «مهر»؛

آلبوم «تا تو با منی» به آهنگسازی ناصرایزدی، همراهی ارکستر ملی «مهر» و خوانندگی داود فتحی با اجرای آثار شاعران مطرح معاصر کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، آلبوم «تا تو با منی» عنوان تازه ترین اثر تولید شده از سوی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» به مدیریت بردیا صدرنوری است که با آهنگسازی و رهبری ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی «مهر» و خوانندگی داود فتحی منتشر شده است.

در این آلبوم آثاری از شاعران مطرح معاصر کشورمان از جمله هوشنگ ابتهاج، مهدی اخوان ثالث، سیمین بهبهانی، سهراب سپهری، حمید مصدق و گلچین گیلانی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. ضمن اینکه علیرضا دریایی نوازنده ویولن و مجید واصفی نوازنده تار در دو بخش آلبوم به اجرای تک نوازی پرداخته اند.

علیرضا دریایی، حامد ابراهیمی، رضا رضاپور، سامان محمدنبی، روژین عدالت، سارا نادری، بردیا امیری، حسین واحدی، میثم رضایی مهر، نازنین طهرانی نوازندگان ویولن، علیرضا دریایی، حمیدرضا باقری، احمدرضا نیکخو، روژین عدالت نوازنده ویولن آلتو، نیلوفرابراهمی نوازنده فلوت، محمد حسین غریبی نوازنده ویولنسل، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه، علی شمس آبادی نوازنده کلارینت، آزاده امیری نوازنده تار، نیلوفر هداوند نوازنده تارباس، دنیا فتحی نوازنده پیانو، امیرشکرآبی نوازنده تمبک، علیرضا دریایی تک نواز ویولن، مجید واصفی تک نواز تار و صحرا شعبانی(همخوان) اعضای گروه نوازندگان ارکستر ملی «مهر» را تشکیل می دهند. ضمن اینکه پرهام عرب طراح گرافیک، محسن آزاده عکس، یاسر فلاح پور – استودیو «پژواک» ( ضبط موسیقی)، صادق نوری – استودیو «مدرن» (ضبط خواننده، میکس و مسترینگ) نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم «تا تو با منی» هستند.

آلبوم «تا تو با منی» به آهنگسازی و رهبری ارکستر ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی «مهر» و خوانندگی داود فتحی توسط موسسه فرهنگی هنری «راد انو اندیش» تولید شده و پخش از آن نیز توسط «نشر و پخش جوان» صورت گرفته است.

علاقه مندان برای تهیه نسخه فیزیکی آلبوم می توانند با مراجعه فروشگاهای عرضه محصولات فرهنگی هنری، شهر کتاب ها و سامانه www.lorcastore.ir نسبت به خرید اثر اقدام کنند. این در حالی است که نسخه دیجیتالی آلبوم نیز از طریق سامانه «بیپ تیونز» قابل عرضه است.

طبق اعلام موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» به دلیل رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه در جهت مقابله با شیوع ویروس «کرونا»، این آلبوم طی روزهای پیش رو برای آن دسته از مخاطبانی که مایل به خرید اثر هستند از سوی موسسه «رادنواندیش» به آدرس مورد نظر ارسال می شود. لازم به توضیح است که برای تقاضای بیش از پنج عدد در شهر تهران ارسال بصورت رایگان صورت می‌گردد.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم «تا تو با منی» می توانند جهت سفارش به شماره تلفن 88528147 و 88528148 موسسه فرهنگی «رادنو اندیش» تماس بگیرند.

آلبوم «دورها آوایی ست» منتشر شد

بداهه نوازی هایی برای پیانو و دودوک/ در قالب یک هم نشینی موسیقایی؛

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست…» بر اساس بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی دودوک صادق چراغی مشتمل بر 11 آهنگ موسیقایی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست…» بر اساس بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی دودوک صادق چراغی مشتمل بر 11 آهنگ موسیقایی توسط موسسه «فرهنگی هنری رادنواندیش» با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 1398- 5656 در بازار محصولات موسیقایی وارد شد.  این اثر شامل 11 آهنگ با نام «نوا– (از نوای 1 تا  نوای 5)» و «دشتی – (ازدشتی 1 تا دشتی 6)» است.

ضبط، میکس و مسترینگ آلبوم «دورها آوایی ست …» که با حمایت بابک صدرنوری منتشر شده توسط امید نیک بین در استودیو «شهرصدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت انجام گرفته است. ضمن اینکه ناصرایزدی مدیر موسیقی، مریم فراهانی مدیر اجرایی، پرهام عرب مدیرطراحی و تبلیغات، مهرناز کرمی مشاور هنری، حسین حاجی بابایی و دلارام ارزی گروه عکس  سایر عوامل اجرایی اثر را تشکیل می دهند.

صادق چراغی یکی از نوازندگان آلبوم «دورها آوایی ست…» درباره این اثر توضیح داده است: «دورها آوایی ست … (نام آلبوم برگرفته از اشعار سهراب سپهری است)»  بداهه نوازی دودوک و پیانو است؛ دو ساز که میان همه ناسازگاری های امروز جهان، از دو فرهنگ گوناگون با یکدیگر همراه و همراز شدند. پیانو، که بیشتر شناخته شده است و دودوک یا بالابان و نرمه نای که کمتر شناسانده شده و بیشتر سازی بومی است. اقوام ترک و بسیاری از کردها در ایران آن را با نام «بالابان» می شناسند و در بخش هایی از کردستان آن را «نرمه نای» می خوانند.

از دیدگاه من نرمه نامی برازنده و واژه ای بی کم و کاست پارسی و یگانه برای این ساز کهن است. این ساز در بیشتر فرهنگ ها، ساختاری بسیار ساده دارد. هرچند در فرهنگ مردمانی که مجال درنگ بیشتر داشته اند، پیشرفت های بسیار داشته است. مانند بسیاری از سازهای نخستین، میان سرزمین های گوناگون، سازی مشترک است و در فرهنگ های گوناگون دست به دست شده و از خانواده هموند و مشترک به شمار می آید. ترک های ترکیه آن را با نام «می» می شناسند. در ارمنستان «دودوک»، در چین «گوانزی» و در کره «پیری» و…

در دنیای موسیقایی امروز به پشتوانه آثار خوبی که برای این ساز نگاشته و اجراشده، آشکار است که بایستی این ساز را دارای توانایی‌هایی درخور بدانیم. به‌ویژه به پشتوانه فرهنگ موسیقایی پربار هنرمندان توانای ارمنی، آذری، ترکی، کردی و یا هنرمندان شرق دور آسیا. هنرمندان بسیاری در سرزمین ارمنستان با کوشش‌های دنباله‌دار خود دستاویزی شده‌اند تا آوازه این ساز در سرزمین‌های دیگر طنین‌انداز شود و با پرکاری و پیگیری آنان، این ساز بیشتر به‌عنوان سازی با خواستگاه ارمنستان شناخته‌شده است. بااین‌همه، هنرمندان بسیاری در کشورهای دیگر چون ترکیه، آذربایجان و چین نیز دراین‌باره خوش درخشیده‌اند. کاربرد این ساز در پهنه گسترده‌ای از ایران نیز فراگیر است و هم‌اکنون در جغرافیای ایران، خنیاگران و نوازنده‌های بسیاری در اجرای موسیقی‌های بومی سامان خود، آن را به کار می‌گیرند و در جای‌جای میهن گران‌مایه‌مان، این ساز با کوشش شایسته نوازندگان هنرمند بومی در آئین‌ها و جشن‌ها، کاربرد فراوان دارد.

نوازنده پیانوی این اثر- بردیا صدرنوری- بیشتر دل‌بسته موسیقی دستگاهی و کلاسیک ایرانی و نیز موسیقی اقوام ایرانی است. در گفتگوها و برخی همنوایی‌ها دانستم که بایستی با حال و هوایی آن‌چنان‌که خواسته اوست با او همراه باشم؛ وگرنه، بی‌گمان این ساز می‌تواند در زمینه‌های دیگر نیز نمود داشته باشد.

پس از چندی همنوایی، دستگاه نوا و آواز دشتی برگزیده شدند تا در فضای پراحساس آن‌ها به شیوه بداهه به گشت‌وگذار در دنیای موسیقی بپردازیم. هر نغمه و نوایی که از یک ساز برمی‌آمد بر دیگری اثرگذار بود. گاه به «دشت‌هایی چه فراخ می‌رسید» و گاه به «کوه‌هایی چه بلند». گوشه‌ها و نغمه‌های نوا و دشتی هر بار که نواخته می‌شدند آرایه‌ای دیگر به خود می‌گرفتند. بی‌گمان پی‌جویی‌ای بود زیبا و دلپذیر. «پی چیزی می‌گشتیم/ پی خوابی شاید/ پی نوری، ریگی، لبخندی». دلمان می‌خواست موسیقی ما شادتر می‌بود چراکه می‌دانستیم اینجا «طفلی به نام شادی، دیری است گم‌شده است(از اشعار استاد شفیعی کدکنی)».

بااین‌همه رخدادهای پی‌درپی این روزگار نمی‌گذاشت که نواها چالاک و شاد باشند. هر دو نگران هم بودیم که «نکند اندوهی، سر رسد از پس کوه». دو اردیبهشتی بودیم که اندوه خواسته ما نبود. در تراز توانایی خود، در میانه بده بستان سازها، در جستجوی آواهایی بودیم دور از اندوه و بااین‌همه آرزویمان موسیقی‌ای بود که شنوندگان ما را با درنگ و اندیشه همراه گرداند. اگر هم اندکی رسیده باشیم برایمان مایه خرسندی است. می‌خواستیم دوستداران این‌گونه موسیقی‌ها را نیز همراه خود کنیم چراکه تردید نداشتیم «دورها آوایی‌ست» که ما را می‌خواند.»

صادق چراغی از جمله هنرمندان و پژوهشگرانی است که فعالیت خود را در حوزه موسیقی اصیل ایرانی آغاز کرد. او  فراگیری دوره های آموزشی ساز نی را نزد محمد علی کیانی نژاد طی نموده و ردیف موسیقی را به واسطه ساز نی نزد همین استاد گذرانید. البته مهارت چراغی در نوازندگی ساز نی مقدمه ای بود تا با بهره گرفتن از استادان نواحی ایران چون شیرمحمد اسپندار و دیگران تجربیات خود را در نواختن سازهای بادی سرنا، کرنا ، دونلی ، لبک و بالابان بیازماید. وی پس از اجرای چند برنامه مختلف در کنسرت ها و آلبوم های متعدد در حوزه پژوهش نیز فعالیت های خود را آغاز و عمده توجهات خود را در عرصه موسیقی مناطق مختلف ایران متمرکز کرد. در سالهای اخیر بیشتر وقت وی صرف شناخت و مطالعه تطبیقی موسیقی و آثار ارکسترال گروه سازهای ملی کشورهای آسیائی و اروپای شرقی شده؛ که حاصل آن اندیشیدن به توانائیهای بالقوه سازهای مناطق ایران و سودای تولید آثار ارکسترال با این سازهاست.

صادق چراغی غیر از فعالیت های متعددی که در عرصه نوازندگی و پژوهش داشته در حوزه آهنگسازی فیلم ، سریال و تئاتر نیز کارهایی را انجام داده که از آن جمله می توان به موسیقی سریال« تفنگ سرپر» به کارگردانی امرالله احمدجو، ،تنظیم و ضبط قطعات مختلف بر اساس موسیقی مناطق ایران برای برنامه های مختلف سازمان صدا و سیما ، موسیقی نمایش «شیخ صنعان»، ساخت مجموعه ای بر اساس اشعار فردوسی، موسیقی نمایش «بانوی خیال» و تعدادی دیگر اشاره کرد.

بردیا صدرنوری دیگر نوازنده این اثر هم از جمله هنرمندانی است که فراگیری پیانو را از 10 سالگی با سبک کلاسیک، نزد استاد فهیم ممتازی آغاز کرد. او بعدها  به سبک نوازندگی موسیقی ایرانی روی آورد و در این راه از آموزش‌های کیومرث پارسای بهره برد. وی از سال 66 تاکنون کنسرت‌های متعددی را به صورت تک‌نوازی، گروه‌نوازی و هم‌نوازی در همکاری با گروههای موسیقی «خنیا» به سرپرستی پری ملکی، ارکستر «مهر» به سرپرستی  ناصر ایزدی و گروه «سیمرغ» به سرپرستی افشین قرشی اجرا کرده است. وی همچنین سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را نیز برعهده دارد.

کتاب «طرح جامع موسیقی کشور» و آلبوم‌های موسیقی «زندگی جاریست»، «آوای زندگی» و «خاطره‌ها»، «نیایش»، «عاشقانه در باران» و چندین تک آهنگ از جمله آثاری است که تاکنون از بردیا صدرنوری منتشر شده است.  این هنرمند همچنین در آلبوم موسیقی «بهانه ی تو» به آهنگسازی ناصر ایزدی به همنوازی پیانو با آواز ا مهدی فلاح پرداخته است. ضمن اینکه مدیریت جشنواره و جایزه موسیقی استاد همایون خرّم  (نوای خرّم) ازجمله فعالیت های این هنرمند طی سال های اخیر بوده است.

آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست…» با هنرمندی بردیا صدرنوری و صادق چراغی طی روزهای پیش رو به دلیل رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه در جهت مقابله با شیوع ویروس «کرونا» برای آن دسته از شنوندگانی که مایل به خرید اثر به صورت فیزیکی هستند بدون دریافت وجه نقد از سوی موسسه «رادنواندیش» به آدرس مورد نظر مخاطبان ارسال می شود، این در حالی است که دانلود اینترنتی و فروش دیجیتالی اثرنیز  از طریق سامانه «بیپ تیونز» برای علاقه مندان امکان پذیر است.

علاقه مندان برای تهیه این آلبوم می توانند جهت سفارش به شماره تلفن 88528147 موسسه فرهنگی «رادنو اندیش»تماس بگیرند.

آلبوم «مهروناز» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری «رادنواندیش»، آلبوم موسیقی «مهر و ناز» بر اساس بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در قالب پنج آهنگ منشر شد.

آلبوم «مهر و ناز» بر اساس بداهه نوازی پیانوبردیا صدرنوری شامل پنج آهنگ با نام های «مهر»، «ناز»، «بامداد»، «نیمروز» و «شامگاه» است که توسط مرکز نشر و پخش جوان توزیع و از هفدهم اسفند در مراکز فروش محصولات فرهنگی به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. همچنین دانلود اینترنتی و فروش دیجیتالی اثر از طریق سامانه «بیپ تیونز» برای علاقه مندان امکان پذیر است.

بردیا صدرنوری فراگیری پیانو را از 10 سالگی با سبک کلاسیک، نزد استاد فهیم ممتازی آغاز کرد. او بعدها  به سبک نوازندگی موسیقی ایرانی روی آورد و در این راه از آموزش‌های کیومرث پارسای بهره برد. وی از سال 66 تاکنون کنسرت‌های متعددی را به صورت تک‌نوازی، گروه‌نوازی و هم‌نوازی در همکاری با گروه های موسیقی «خنیا» به سرپرستی پری ملکی، ارکستر «مهر» به سرپرستی  ناصر ایزدی و گروه «سیمرغ» به سرپرستی افشین قرشی اجرا کرده است. وی همچنین سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را نیز برعهده دارد.

کتاب «طرح جامع موسیقی کشور» و آلبوم‌های موسیقی «زندگی جاریست»، «آوای زندگی»، «خاطره‌ها»، «نیایش»، «عاشقانه در باران» و چندین تک آهنگ از جمله آثاری است که تاکنون از بردیا صدرنوری منتشر شده است. این هنرمند همچنین در آلبوم موسیقی «بهانه ی تو» به آهنگسازی ناصر ایزدی به همنوازی پیانو با آواز مهدی فلاح پرداخته است. ضمن اینکه مدیریت جشنواره و جایزه موسیقی استاد همایون خرّم (نوای خرم) ازجمله فعالیت های این هنرمند طی سال های اخیر بوده است.

سفارش آلبوم از طریق موسسه فرهنگی و هنری «رادنواندیش»:

02188528147

ساده بود

 قطعه “ساده بود” به آهنگسازی سپاس صدرنوری و خوانندگی حسام عبدی و تنظیم سروش محمدی توسط مؤسسه فرهنگی و هنری “رادنواندیش” در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

سپاس صدرنوری نوازنده و آهنگساز ۱۸ ساله، با اشاره به انگیزه‌ها و دغدغه‌هایش برای آهنگسازی این اثر توضیح داد: همکاری با حسام عبدی و سروش محمدی به‌عنوان تنظیم‌کننده قطعه “ساده بود” اتفاق بسیار ویژه‌ای برای من بود که در آن کوشش کردیم فضای متفاوتی از یک قطعه با کلام را در شنوندگان ایجاد و با صدای گرم حسام عبدی روی شعر زیبا و پرمحتوای زنده‌یاد قیصر امین‌پور فضای خاطره‌انگیزی را تداعی کنیم. شرایطی که می‌تواند خاطرات دوران کودکی را در ما زنده کند. به هر حال انتشار قطعه “ساده بود” اولین همکاری رسمی من و گروه اجرایی این اثر است که امیدوارم در این زمینه شاهد استمرار تولیدات باشیم.

حسام عبدی خواننده قطعه “ساده بود” هم درباره این قطعه گفت: قطعه “ساده بود” روایتی را توصیف می‌کند که با در نظر گرفتن مفهوم شعر می‌تواند شنونده را به دوران کودکی و حس و حال آن روزهای باشکوه هدایت کند. ما هم در این فضای بسیار جذاب و پر از تفکری که زنده‌یاد قیصر امین پور خلق کرده تلاش کردیم راویان خوبی برای یک داستان باشیم که انتقال‌دهنده مناسبی برای مفهوم شعر به شنونده باشد و تصور می‌کنم در این چارچوب پیوند مناسبی میان شعر و موسیقی شکل گرفته است. ما سعی داشتیم در این فضا از نشانه‌های جذاب و کودکانه دورانی که بسیار با آن خاطره داریم استفاده کرده و آن را در حوزه آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی اجرا کنیم. من بر این باورم قطعه “ساده بود” دربرگیرنده تفکری است که از ابتدای تولید همراهمان بود و امیدوارم همان‌گونه که ما از این تجربه لذت بردیم، مخاطبان نیز با قطعه ارتباط برقرار کنند.

سروش محمدی تنظیم‌کننده این تک آهنگ نیز با اشاره به نحوه تولید این اثر اظهار کرد: زمستان سال 97 بود که سپاس صدرنوری درباره طراحی و تولید قطعه‌ای با فضای مینیمال و معلق با من صحبت کرد و از من خواست تا در حوزه تنظیم همراه او باشم شرایطی که با توجه به خواسته آهنگساز برای من دربرگیرنده چارچوب‌های سخت و کمتر تجربه‌شده‌ای بود که می‌بایست آن را در حوزه تنظیم به کار بندم. البته من با توجه به ذهنیتی که از قطعات قبلی سپاس داشتم نهایت تلاشم را انجام دادم که با در نظر گرفتن آزمون‌وخطاهای این عرصه، تنظیم متفاوتی را انجام دهم که خوشبختانه روند کار خیلی سریع و بی حاشیه جلو رفت.

قطعه “ساده بود” با شعری از زنده‌یاد قیصر امین پور، آهنگسازی سپاس صدرنوری، خوانندگی حسام عبدی، تنظیم سروش محمدی پس از کسب اجازه از خانواده زنده‌یاد قیصر امین پور با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 1672- 1398 توسط مؤسسه فرهنگی و هنری “رادنواندیش” به مدیریت بردیا صدرنوری در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

از سپاس صدرنوری پیش از این دو آلبوم “در آغوش رنگ‌ها” و “به صد سو” به آهنگسازی و نوازندگی پیانوی وی توسط مؤسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش منتشر شده بود.

به صد سو…

«به صد سو…» به آهنگسازی و نوازندگی سپاس صدر نوری از سوی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در قالب یک اثر تلفیقی متفاوت روانه بازار موسیقی شد.

سپاس صدرنوری که پیش از این نیز آلبوم «در آغوش رنگ ها» را در بازار موسیقی منتشر کرده بود، درباره محتوای تازه ترین اثر موسیقایی خود بیان کرد: ضبط و تولید آلبوم «به صد سو…» از اواخر تابستان سال ۹۶ آغاز شد، البته در ابتدا قرار بود این اثر در استودیو«پاپ» به مدیریت زنده یاد ناصر فرهودی و سپس استودیو حوزه هنری انجام گیرد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که تمامی مراحل مربوط به ضبط، میکس و مستر اثر در استودیوی «شهر صدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت صورت گیرد. در این مرحله امید نیک بین از صدابرداران بسیار خوب حوزه موسیقی کنار ما حضور داشت که جا دارد از زحمات فراوان او در این بخش قدردانی ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد: این آلبوم به صورت تک نوازی پیانو منتشر شده و می توانم بگویم در مقایسه با آلبوم قبلی ام «در آغوش رنگ ها» ، اثری متفاوت به حساب می آید. به هر ترتیب آنچه مخاطب در این آلبوم با آن مواجه می شود، اجرای یک اثر تک نوازی در حوزه موسیقی ایرانی است که با تلفیقی از فواصل و سبک های مختلف موسیقی به مخاطبان عرضه شده و فکر می کنم با توجه به تلاش برای خلق یک محتوای متفاوت مخاطب می تواند فضای تازه ای را در گوش شنیداری خود تجربه کند.

این نوازنده پیانو بیان کرد: من در این اثر موسیقایی تمام تلاش خودم را انجام دادم تا با ورود به یک فضای جدید در حوزه نوازندگی تجربه ای را پیش روی مخاطبان قرار دهم که همه سلایق بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به هر حال تلفیق موسیقی ایرانی با گونه های دیگر موسیقی دربرگیرنده ورود به جریانی از نوازندگی است که می تواند تجربه های بسیار ارزشمندی را برای یک نوازنده به ارمغان بیاورد و امیدوارم آنچه برای این کار با توجه به ذهنیاتم از موسیقی ایرانی تولید شده، بتواند موسیقی متفاوتی را در گوش شنیداری مخاطب ثبت کند.

آلبوم «به صد سو…» به آهنگسازی و نوازندگی پیانو سپاس صدرنوری توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

فِراقی

چهار قطعه از دل‌نواخته‌های بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده پیانو ویژه ایام محرم و صفر است.

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و صفر آلبوم موسیقی «فِراقی» مشتمل بر چهار قطعه از دل‌نواخته‌های بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده پیانو با نام‌های «نوای نینوا»، «فراق»، «او درون خود توست» و «حرم عشق» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بردیا صدرنوری طی یادداشتی در توضیح قطعات آلبوم «فراقی» آورده است:

قطعه «نوای نینوا» برداشتی آزاد از ملودی­ های عاشورایی و ماه محرم بوده که به صورت بداهه با پیانو نواخته شده است. این قطعه ادای دین و تجدید ارادتی به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است. به هر حال عشق به امام حسین (ع) در خون ایرانیان جریان دارد و بسیاری از جهانیان حتی از پیروان سایر ادیان آسمانی، بزرگ مردی و آزادگی ایشان را ارج می‌نهند.

«فراق» نام قطعه‌ای است که در فراق استاد همایون خرّم آهنگساز و هنرمند اخلاق‌مدار روی شعری از مهرناز کرمی در سال ۱۳۹۱ ساخته ­ام، شاعر در این قطعه آورده است:  حرفی نیست، گله ‌ای نیست / دردی هست، دردی نیست / اشکی هست، آهی هست /راهی هست، یادی هست/  نامی هست، «ماهی­» نیست/ ای والا، ای خرّم راهت را با یادت می جوییم.

قطعه «او درون خود توست» هم بر مبنای شعری از مهرناز کرمی ساخته شده که حضور خداوند در درون انسان‌ها را روایت می‌کند: هر چه می بینم اوست، او عشق است/ هر کجا می‌روم اوست، او عشق است. تا جایی که می گوید: همه اوست و همه اوییم، همه با اوییم / او را می ­بینیم؟ / او را باید دید، باید خواست، باید جست/ او همینجاست، اینجا / او درون خود توست.

قطعه «حرم عشق»نیز دل­نواخته‌ای است برای آنانی که دل در گرو حفظ این آب و خاک و دین و ایمان دارند و از خود می ­گذرند تا ما بمانیم.»

بردیا صدرنوری از جمله هنرمندانی است که فراگیری پیانو را از ۱۰ سالگی نزد فهیم ممتازی آغاز کرد. او بعد از فراگیری مبانی مختلف پیانونوازی در محضر کیومرث پارسا به سبک پیانونوازی ایرانی روی آورد. صدرنوری از سال ۶۶ تاکنون کنسرت های متعددی را به صورت تک نوازی، گروه نوازی و هم نوازی برگزار کرده است.

این هنرمند که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی صنایع و دکترای مدیریت استراتژیک به پایان رسانده طی این سال ها با گروه های موسیقی «خنیا» به سرپرستی پری ملکی، «مهر» به سرپرستی ناصرایزدی و «سیمرغ» به سرپرستی افشین قرشی همکاری داشته است.

صدرنوری که علاوه بر طراحی و مدیریت جشنواره و جایزه استاد همایون خرّم (نوای خرّم) سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را نیز به عهده دارد و تاکنون آلبوم های «زندگی جاریست…»، «آوای زندگی» و «خاطره ها» را منتشر کرده است. وی در آلبوم موسیقی «بهانه ی تو» به آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی مهدی فلاح نیز به هم نوازی پیانو پرداخته است.